حسابداری آنلاین آمرال

روش ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان [+جزئیات و نحوه ثبت نام]

21 خرداد 1402 دسته بندی : اخبار
ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان شروع شد. طبق این خبر بازنشستگان واجد شرایط از روز گذشته امکان ثبت‌نام در سامانه اختصاصی صندوق بازنشستگان را پیدا کرده‌اند. ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان از شنبه 6 خردادماه 1402 آغاز شده است. براساس این خبر تمامی بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند تا پایان سال جاری جهت ثبت‌نام تسهیلات بازنشستگی به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنند. اما دریافت وام 30 میلیوم تومانی بازنشستگی شرایطی دارد که فرد متقاضی باید دارا باشد.

ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان آغاز شد سامانه ثبت‌نام اینترنتی «وام ضروری بازنشستگان کشوری» توسط صندوق بازنشستگی کشوری از روز گذشته (ششم خرداد) فعال شده و بازنشستگان کشوری که واجد شرایط برای دریافت این وام هستند می‌توانند تا پایان سال جاری برای ثبت‌نام در این سامانه برای دریافت وام اقدام کنند. مبلغ این وام ۳۰ میلیون تومان است و به بازنشستگانی که شرایط تعیین‌شده را داشته باشند، تعلق می‌گیرد. طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشور دوره بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه بوده و با کارمزد سالانه 4 درصد به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود. ایسنا به نقل از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نوشته است که نخستین مرحله پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی، با توجه به اولویت‌بندی متقاضیانی که ثبت‌نام کرده بودند، برای ۳۲ هزار نفر از واجدان شرایط واریز شده است.

متقاضیان درخواست این وام می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir/sb-urgent-loan اقدام به ثبت‌نام کنند. البته پیش از اقدام لازم است شرایط تخصیص وام را بدانید و در صورتی که از این شرایط برخوردار بودید برای ثبت‌نام و درخواست وام اقدام کنید.

بنا بر اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، دریافت وام ضروری شرایط ذیل را دارد:

  • بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط، اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود کنند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین‌شد