حسابداری آنلاین آمرال

اقدامات ابتدایی | بخش تنظیمات اولیه کسب و کار

25 تیر 1402 دسته بندی : آموزش
آموزش ششم : در مراحل ابتدایی استفاده از حسابداری باید تنظیمات کسب و کار یا شرکت خود را شخصی سازی نمایید. برای اینکار در منو سمت راست تنظیمات شرکت را انتخاب می نمایید. بعد از انتخاب به صفحه ای مانند تصویر زیر وارد می شوید که می توانید تمامی تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید.
بیتکوین
در بخش اول تنظیمات که مربوط به برند شما می باشد , شما می توانید لوگو , فوآیکون شرح نام شرکت , راست به چپ بودن صفحه ها (که پیشنهاد می کنیم در حالت پیشفرض استفاده نمایید) , رنگ قالب , نوع تم سایدبار و در آخر تم روشن یا تیره بودن صفحه های کسب و کار خود را انتخاب نمایید و بعد از انتخاب ذخیره سازی کنید.

در بخش دوم تنظیمات که مربوط به مالی می باشد , شما میتوانید واحد پولی مورد نظر خود را وارد نمایید که بعد از اعداد مالی شما نمایش داده خواهد شد, پیش شماره های انواع فاکتور و همین طور شماره شروع آنها , عنوان سربرگ فاکتورها , قالب اعشاری اعداد(که به صورت پیشفرض 1- می باشد . عدد صفر اینجا محسوب نمی شود. یا مثبت و یا 1- ), انتخاب نمایش آدرس در فاکتورها و در آخر نوشته زیر فاکتورها را انتخاب نمایید و ذخیره کنید.

در بخش سوم تنظیمات که مربوط به آدرس و مشخصات کسب و کار شما می باشد , شما می توانید مشخصات دلخواه خود را وارد نمایید تا در فاکتور ها نمایش داده شود. در فاکتور رسمی این مورد بسیار مهم می باشد.

در بخش چهارم تنظیمات که مربوط به تنظیمات پرینتر فاکتور فروش می باشد , شما می توانید قالب فاکتور فروش خود را انتخاب نمایید . لوگو و رنگ قالب هم به اختیار شما می باشد. در این بخش 10 قالب وجود دارد که آخرین قالب برای فروش رسمی می باشد.

در بخش پنجم تنظیمات که همانند بخش چهارم است , شما تنظیمات پرینت فاکتور خرید را می توانید به دلخواه خود انتخاب نمایید و بعد از انتخاب تنظیمات خود را ذخیره کنید.

در بخش ششم تنظیمات که مربوط به تنظیمات دریافت پیامک می باشد . فیلدها را پر نمایید تا هشدارها به صورت پیامک برای شما و مشتریان شما ارسال گردد.

در بخش هفتم تنظیمات که مربوط به ارسال ایمیل می باشد, شما می توانید ایمیل هایی که از سایت دریافت می کنید را مدیریت نمایید به صورتی که از هر بخشی که نمیخواهید ایمیلی دریافت نمایید آن را خاموش و اگر می خواهید ایمیل از بخش هایی دریافت نمایید آن را روشن نمایید.

در انتهای تنظیم هر بخش تغییرات خود را ذخیره نمایید.