حسابداری آنلاین آمرال

اقدامات اولیه | ایجاد کارمندان در حسابداری آمرال

28 تیر 1402 دسته بندی : آموزش
آموزش هفتم : در مراحل پایانی تنظیمات اولیه کسب و کار در حسابداری آمرال در صورت داشتن کارمند, شما باید نام , مشخصات و دسترسی های آنها را مشخص نمایید. برای اینکار در منو سمت راست بخش کارمندان را مانند تصویر زیر انتخاب می نمایید تا وارد صفحه مذکور شوید.
ایجاد کارمندان
این بخش شامل دو قسمت است که به ترتیب توضیح می دهیم.

1- نقش کاربری:

در این قسمت شما می توانید نام سمت کارمندان خود را وارد نمایید. به این صورت که دکمه ایجاد را در بالای صفحه زده و وارد قسمت ایجاد نقش کاربری می شوید. در صفحه مذکور نامی برای این نقش انتخاب می نمایید به فرض مثال حسابدار, بعد در پایین درسترسی هایی که این سمت به حسابداری دارد را انتخاب می نمایید تا فردی که به عنوان حسابدار وارد می شود به این بخش ها در حسابداری آمرال دسترسی داشته باشد. اگر فرد مورد نظر نیاز به دسترسی به حسابداری را ندارد کافیست نامی انتخاب نمایید و درسترسی را خالی بگذارید. البته در انتهای دسترسی ها می توانید حقوق را برای اشخاص بدون دسترسی انتخاب نمایید تا آنها بتوانند میزان حقوق و دریافتی های خود را بعد از ورود به حسابداری, ببینند.

2- کارمندان :

در این قسمت لیست کارمندان قرار دارد و در صورت کلیک روی هر کارمند می توانید مشخصات او را ببینید. در صورت کلیک روی ایجاد کارمند, می توانید کارمند جدید برای شرکت خود ثبت نمایید. برای پرداخت حقوق هر کارمند می توانید به قسمت هزینه ها رفته و پرداخت وجه را انتخاب نمایید. در لیست پرداخت وجه دو نوع کارت حساب موجود می باشد . مشتریان و کارمندان , که در صورت انتخاب کارمند , پرداخت به عنوان حقوق در صفحه کارمند ثبت خواهد شد.