حسابداری آنلاین آمرال

اسکریپت مدیریت بیمارستان و کلینیک و نوبت دهی | اسنپ دکتر

7 خرداد 1402 دسته بندی : آموزش
این برنامه مدیریت رزرو قرار ملاقات کلینیک است که به بیمارستان‌ها و پزشکان اجازه می‌دهد زمان خود را برنامه‌ریزی کنند و به بیماران اجازه دهند طبق فرصت‌های موجود، قرار ملاقات خود را رزرو کنند. همچنین از مدیریت ویزیت بیمار با استفاده از پزشکان پشتیبانی می کند که می توانند ویزیت های بیمار خود را مدیریت کنند و مشکلات مرتبط و نسخه های دارویی را در آنجا اضافه کنند.
در اینجا برخی از ویژگی ها و مفاهیم کلیدی که این اسکریپت ارائه می دهد آورده شده است.

مدیریت رزرو نوبت در کلینیک

وب‌سایت مدیریت کلینیک لاراول با ویژگیهای کامل و پاسخگوی تلفن همراه برای چندین پزشک با مدیریت برنامه خود.

توضیحات ویژگی:

در اینجا برخی از ویژگی ها و مفاهیم کلیدی که اسکریپت ارائه می دهد آورده شده است. این برنامه SASS است بنابراین یک ادمین فوق العاده برای کل سیستم وجود خواهد داشت که صفحه اصلی وب سایت و سایر محتویات را مدیریت می کند. کاربران می توانند در سیستم ثبت نام کنند و وارد پنل مدیریت شوند، بنابراین هر کاربر پنل مدیریت جداگانه که می تواند محتوای خاص خود را مدیریت کند، دریافت می کند.

صفحه فرود

صفحه فرود زیبایی دارد که به بیماران کمک می کند تا اطلاعاتی در مورد بیمارستان و پزشکان و تخصص های آنها به دست آورند. بیمار می تواند از صفحه فرود و همچنین ثبت نام در سیستم، قرار ملاقات رزرو کند. آنها همچنین می توانند سوالات خود را از طریق فرم تماس با ما ارسال کنند.

پنل مدیریت

پنل مدیریتی زیبا و جذاب برای مدیریت محتویات صفحه فرود ایجاد کرده ایم. مدیر می تواند تمام پزشکان / بیماران / قرار ملاقات ها را مدیریت کند و همچنین می تواند حساب کارمندان جدید با نقش ها / مجوزهای اختصاص داده شده ایجاد کند. می توانید تنظیمات سیستم را از پنل مدیریت تغییر دهید، مانند تغییر زمان برنامه بیمارستان، تغییر ایمیل تماس، شماره و غیره.

داشبورد

داشبورد در هر برنامه مهم‌تر است، زیرا می‌توانید اطلاعات سریع را از آنجا دریافت کنید. در اینجا می توانید اطلاعاتی در مورد نوبت های امروز، کل بیماران ثبت نام شده و غیره دریافت کنید.

مدیریت نیروی انسانی

در صورت تمایل می توانید حساب های کاربری جدید با مجوزهای خاص ایجاد کنید. کارکنان همچنین می توانند ورود به سیستم را انجام دهند و می توانند لیست ماژول ها را طبق مجوزهای اختصاص داده شده مشاهده کنند.

مدیریت پزشکان

در اینجا می توانید لیست پزشکانی را که به سیستم خود اضافه کرده اید مشاهده کنید، در حال حاضر فقط مدیر می تواند پزشکان جدید اضافه کند. شما همچنین می توانید جزئیات دکتر را نیز تغییر دهید.

مدیریت بیمار

در اینجا می توانید بیمارانی را که از طریق صفحه فرود ثبت نام کرده اند یا توسط شما اضافه شده اند مدیریت کنید. از اینجا می توانید رمز عبور و سایر جزئیات آنها را تغییر دهید.
شما می توانید لیستی از قرار ملاقات های رزرو شده توسط بیماران را در صفحه جزئیات مشاهده کنید.

مدیریت قرارهای ملاقات

نوبت دهی به طور کلی توسط بیماران انجام می شود، اما در برخی موارد اگر بیمار بخواهد ادمین وقت او را رزرو کند، در این صورت, این کار انجام شدنی است. مدیر می تواند از اینجا قرارهای جدید را از طرف بیمار رزرو کند. همچنین در اینجا می توانید لیست قرارها را مشاهده کنید، گزینه  Calendar view در این بخش که با کلیک بر روی آن می توانید لیست قرارها را در نمای تقویم مشاهده کنید.

مدیریت ویزیت بیمار

مدیر می تواند سوابق بازدید از بیمار را از اینجا اضافه یا حذف کند. ویزیت بیمار سوابقی است که پزشکان برای پیگیری ویزیت بیماران و سایر اطلاعات مربوط به بیماران خود وارد می کنند.

مدیریت خدمات و دسته بندی ها

در اینجا می توانید انواع مختلفی از خدمات و دسته بندی های آن را اضافه کنید، سرویس ها معمولا در قرار ملاقات ها استفاده می شوند. هنگام رزرو نوبت، بیمار خدمات را انتخاب می کند. می توانید هزینه خدمات را برای هر سرویس تعریف کنید.

مدیریت محتوای صفحه اول

مدیر می تواند محتوای صفحه فرود را از اینجا تغییر دهد. به عنوان مثال، تصاویر جدید را برای اسلایدرها آپلود کنید، برخی از متون را روی آن تغییر دهید، و غیره.

زمان بندی

این قسمت زمان بندی بیمارستان در روز است. مدیر زمان بیمارستان را از تنظیمات -> ب