حسابداری آنلاین آمرال

پرواز قیمت‌ها در بازار رمزارز / سیگنال آمریکایی به بازار / رالی صعودی رمزارزها آغاز شد؟

9 خرداد 1402 دسته بندی : اخبار
رمزارزهای مشهور پس از چند روز نزولی، به نظر می‌رسد روزهای صعودی خود را آغاز کرده‌اند و باید دید آیا این رالی صعودی تداوم خواهد داشت یا خیر؟ بیت کوین امروز به بالای سطح ۲۸۰۰۰ دلار صعود کرد؛ زیرا رئیس‌جمهور آمریکا تایید کرد که توافق صورت گرفته‌است. بایدن این توافق را "سازش" خواند و کوین مک کارتی جمهوری خواه آن را "تاریخی" خواند. بیت کوین برای شروع هفته از ۲۸۰۰۰ دلار گذر کرد، زیرا بازارهای ارزهای دیجیتال به توافق آشکار برای افزایش سقف بدهی ایالات متحده واکنش نشان دادند. پس از پایین ترین سطح ۲۷۱۲۵.۵۳ دلار در روز یکشنبه، بیت‌کوین در اوایل جلسه امروز به اوج ۲۸۴۳۲.۰۴ دلار رسید.
در نتیجه رالی امروز، بیت کوین به بالاترین حد خود از ۸ رسید، زمانی که قیمت به بالاترین سطح ۲۸۶۷۶ دلار رسید.
ارزش بازار این رمزارز در حال حاضر برابر ۵۳۵میلیارد دلار و نسبت دامیننس (نسبت ارزش بازار بیت‌کوین به ارزش کل بازار رمزارزها) برابر ۴۵.۸۴درصد است.
اتریوم هم با رشد ۲.۵۳درصدی در حال حاضر برابر ۱۸۸۹دلار است و در مرز پس گرفتن کانال ۱۹۰۰دلاری است.
بایننس‌کوین هم با رشد ۱.۵۱درصدی در حال حاضر برابر ۳۱۳دلار است.
ریپل با رشد ۱.۴۹درصدی به قیمت ۰.۴۷۹۷دلار خرید و فروش می‌شود.
دوج‌کوین هم با رشد ۰.۶۷درصدی در حال حاضر برابر ۰.۰۷۳۰ دلار است.
به طور کلی، به نظر می رسد که آخرین حرکت زمانی رخ داد که شاخص قدرت نسبی (RSI) از سقف ۵۳.۰۰ خارج شد. قدرت قیمت از آن زمان صعود کرده است و شاخص در حال حاضر روی ۵۴.۹۲ و نقطه مقاومت بعدی در ۵۷.۰۰ قرار دارد.
اگر این شتاب به افزایش خود ادامه دهد، احتمال زیادی وجود دارد که بیت کوین به بالای مرز ۲۹۰۰۰ دلار برسد.
علاوه بر بیت کوین، اتریوم (ETH) نیز روز دوشنبه بالاتر رفت و به بالای سطح ۱۹۰۰ دلار صعود کرد. اتریوم در اوایل روز به بالاترین سطح روزانه ۱۹۲۶.۴۲ دلار رسید، پس از پایین ترین سطح ۱۸۳۹.۱۳ دلار در روز قبل. این افزایش منجر به این شد که دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان در این فرآیند به بالاترین حد خود در سه هفته گذشته برسد.