حسابداری آنلاین آمرال

راحت ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی برای ثبت نام | معرفی سایت‌های بدون سلفی احراز هویت

10 خرداد 1402 دسته بندی : اخبار
صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم است که افراد می‌توانند در آن ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند. این صرافی‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند تا با استفاده از ارزهای فیات (ریال، دلار و...)، ارزهای دیجیتال را خریداری کنند و در حساب خود نگه دارند. همچنین، کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را به ریال، دلار آمریکا یا ارز دیگری تبدیل کرده و در حساب خود نگه دارند. صرافی ارز دیجیتال به عنوان بازارساز عمل می‌کند و با ارائه خدمات مختلف، کمیسیونی را برای خود دریافت می‌کند. این صرافی‌ها به عنوان واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده عمل می‌کنند و با دریافت کارمزد، درآمد خود را کسب می‌کنند.
برای فعالیت در این بازار و کسب سود، افراد باید در یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ثبت‌نام کنند و حساب کاربری خود را ایجاد کنند. با این کار، مشتریان می‌توانند به راحتی ارزهای فیات خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل کرده و در معاملات مختلف شرکت کنند.

صرافی های ارز دیجیتال ایرانی با ثبت نام راحت

نام صرافی لوگو لینک ورود و ثبت نام شیوه‌ی تائید هویت امکان درآمدزایی
آبان تتر ورود و ثبت نام روشن کردن دوربین گوشی/کامپیوتر بله
والکس ورود و ثبت نام روشن کردن دوربین + سلفی با مدارک (کارت شناسایی) بله
رمزینکس ورود و ثبت نام روشن کردن دوربین بله
اکسکوینو ورود و ثبت نام سلفی با مدارک (کارت شناسایی) بله

فهرست محتوا

  • صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟
  • احراز هویت در صرافی دیجیتال
  • کسب درآمد از صرافی‌های آنلاین
  • شناخت صرافی های آنلاین مهم ایرانی
    • آبان تتر
    • والکس
    • رمزینکس

احراز هویت در صرافی دیجیتال

احراز هویت یا KYC به معنای شناسایی کاربران است و با هدف افزایش اعتماد و جلوگیری از کلاهبرداری انجام می‌شود. هنگام ثبت نام، کاربر مدعی یک هویت می‌شود و احراز هویت به معنای ثابت کردن اصالت هویتی آن فرد مدعی است. فرایند احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد، اما به طور کلی اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن، تصویر کارت شناسایی، آدرس و گاهی حتی تصویر قبض آب و برق و ... ارائه می‌شود. هدف این فرایند ثابت کردن هویت و محل زندگی فرد است. همچنین، به شرطی که صرافی شرایط خاصی را تع