حسابداری آنلاین آمرال

اقدامات ابتدایی | بخش کالا و خدمات حسابداری آنلاین آمرال

20 تیر 1402 دسته بندی : آموزش
آموزش سوم : بعد از اقدامات لازم در بخش مقادیر مورد نیاز میرسیم به بخش کالا و خدمات . در این بخش شما اقلام فروشگاه خود را باید وارد نمایید تا در بخش ایجاد فاکتور در دسترس شما قرار داشته باشد. لازم به ذکر است که در صورتی که کسب کار شما خدمات ارائه می دهد می توانید خدمات خود را در این بخش وارد نمایید و در قسمت قیمت خرید و فروش , قیمت خدمات خود را وارد نمایید.
بخش-کالا-و-خدمات
برای ایجاد کالای مورد نظر در بالای صفحه و زیر نام خود دکمه ثبت را فشرده و پنجره افزودن کالا را باز می کنیم. این قسمت شامل فیلدهایی است که باید تمامی آنها را با اطلاعات مورد نظر پر نمایید. این فیلدها شامل نام کالا , شماره انحصاری کالا(که برای انبار داری شما به کار می آید) ,توضیحات درباره کالا ,قیمت فروش(که در فاکتور به صورت پیشفرض قرار می گیرد. البته می توانید در هر هنگامی در فاکتور آن را تغییر دهید), قیمت خرید(برای محاسبه سود) ,مالیات که در صورت انتخاب هر نوع مالیات در فاکتور هم نمایش داده می شود, دسته بندی که شما در قسمت قبل حتما ایجاد نموده اید, واحد کالا که در بخش قبل آموزش توضیح دادیم ,مقدار اولیه کالا که در انبار موجود دارید و نوع ورودی که می تواند کالا باشد یا خدمات به طور (مثال خدمات تعمیر تلویزیون ).
امکانات دیگری هم در این بخش موجود می باشد که می توانید در کنار دکمه افزودن کالا و خدمات ببینید. این امکانات برای ورود کالا و خدمات به صورت اکسل می باشد.

با تشکر از همراهی شما