حسابداری آنلاین آمرال

پیش‌بینی مهم از آینده قیمت ارز دیجیتال نسیم بهاری رمزارزها / بیت کوین کانال ۲۷هزار دلاری را پس گرفت

8 خرداد 1402 دسته بندی : اخبار
بیت‌کوین با رشد ۲.۰۸درصدی در ۲۴ساعت اخیر به ۲۷هزار و ۲۶۲دلار رسید.بیت‌کوین با رشد ۲.۰۸درصدی در ۲۴ساعت اخیر به ۲۷هزار و ۲۶۲دلار رسید. ارزش بازار بیت‌کوین در حال حاضر برابر ۵۲۸ میلیارد دلار و نسبت دامیننس (نسبت ارزش بازار بیت‌کوین به کل ارزش بازار) برابر ۴۵.۷۸درصد است.
اتریوم هم با رشد ۱.۱۲درصدی در حال حاضر برابر ۱۸۴۴دلار است. بایننس‌کوین با رشد ۱.۰۸درصدی برابر ۳۰۸.۵دلار است.
ریپل هم با رشد ۰.۵۵درصدی در حال حاضر به قیمت ۰.۴۷۳۱ دلار خرید و فروش می‌شود.
دوج‌کوین هم با رشد ۱.۶۲درصدی در حال حاضر برابر ۰.۰۷۲۷ دلار است.

بر اساس داده‌های بازار، ارز دیجیتال ریپل (XRP) در ماه می ۲۰۲۳، تاکنون بهتر از بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) عمل کرده و قیمت این ارز دیجیتال در سه هفته گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است. داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که انباشت این رمزارز توسط نهنگ‌ها همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد مختومه شدن دعوای حقوقی شرکت ریپل در هفته‌های آینده، یکی از عوامل اصلی پامپ قیمت آن بوده است.

پیش‌بینی قیمت ریپل

در حال حاضر، ارز دیجیتال ریپل برای عبور از مقاومت ۰٫۵ دلاری تلاش می‌کند. به گفته تحلیلگران، اگر XRP بتواند بر این سطح مقاومتی غلبه کند، گاوها می‌توانند سطح ۰٫۶ دلار را به چالش بکشند. در مقابل، اگر قیمت XRP به زیر ۰٫۴۵ دلار کاهش یابد، خرس‌ها می‌توانند این سناریوی صعودی را باطل کنند. در صورتی که ریپل در این سطوح از حمایت کافی برخوردار نشود، احتمال سقوط آن تا ۰٫۴ دلار وجود دارد.