ویدئو قبلی

فرمول یک کنفرانس رانندگان بعد از دور تعیین خط اتریش 2023
12:00

ویدئو بعدی

فرمول یک خلاصه گرندپری F1 اتریش 2023 در 30 دقیقه
12:00

Share

فرمول یک خلاصه مسابقه فرمول یک گرندپری مجارستان 2023 | در 30 دقیقه

در دور اول مسابقه امروز گرندپری مجارستان لوئیس هملیتون که در پل پوزیشن قرار داشت استارت خوبی نداشت و در پیچ اول با مکس ورستپن درگیر شد و مکس از او رد شد و لندو نوریس از فرصت استفاده کرد و از همیلتون گذشت و در پیچ سوم هم پیاستری که ریسینگ لاین بهتری داشت هم از هملیتون رد شد.
ژو در استارت مشکل کلاچ پیدا کرد و 11 رده از دست داد و بعد از استارت هم در پیچ اول به دو ماشین آلپاین کوبید و جفت ماشین های آلپین رو از دو خارج کرد.
راسل در همون دور اول 4 رده بدست آورد و چهاردهم به پیچ دوم رفت. پرز هم که از رده 9 استارت زد مسابقه خوبی را پشت سر گذاشت و سوم شد.
بعد از دور اول مکس شروع به افزایش فاصله با گروه پشت خود کرد و در انتها هم برنده مسابقه شد. لندو نوریس تا پایان مسابقه رده دوم خود را حفظ کرد.
همیلتون که بالا و پایین زیادی داشت در رده چهارم تمام کرد. فراری ها که به شدت در استراتژی مشکل داشتند و لکلرک 5 ثانیه پنالتی برای ورود به پیت لین گرفت .ساینز که از رده یازدهم استارت زده بود در پیچ اول و دوم به رده پنجم رسید ولی در پایان در رتبه 7 و 8 مسابقه را تمام کردند.
استون مارتین هم هر دو در 9 و 10 قرار گرفتند.تیم ویلیامز هم به جایگاه قبلی برگشت و درکنار آلفاتئوری قرار گرفت و سرجنت هم طبق معمول در انتهای جدول با این تفاوت که در دور 70 لطف فرمودند و دی ان اف شدند. دنیل ریکاردو که اولین مسابقه این فصل خودش رو انجام میداد سیزدهم شد و در همانجا که استارت زد تمام کرد.

ویدئوهای مشابه

دیدگاه

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه وارد شوید