ویدئو قبلی

فرمول یک خلاصه تعیین خط گرندپری مکزیک فرمول یک 2023
8:10

ویدئو بعدی

فرمول یک خلاصه تعیین خط فرمول یک مجارستان 2023
12:00

Share

فرمول یک خلاصه گرندپری بریتانیا 2023 در 30 دقیقه | سیلوراستون

ورشتپن اینبار هم با عملکرد خوب خود و همچنین ماشین عالی ردبول موفق شد گرندپری با ارزش بریتانیا را برنده شود ولی عملکرد لندو نوریس در این پیست با ماشین مکلارن که به تازگی آپگرید شده است فوق العاده بود. لندو توانست در دور اول مسابقه از مکس عبور کند و برای مدتی لیدر مسابقه باشد و بعد از اینکه مکس از او عبور کرد مقام دوم خود را تا انتها با اینکه تایر هارد برایش در نظر گرفته بودند حفظ کند.
همیلتون در این مسابقه سوم شد و روی سکو رفت. همیلتون که در تعیین خط روز خوبی پشت سر نگذاشته بود و مسابقه را از رده هفتم آغاز کرد, توانست با حفظ خوب لاستیک و همین طور پیست استاپ به موقع این رده را بدست آورد.
در چند دور ابتدایی او دو رده به گزلی و آلونسو داده بود که بعد از بدست آوردن پیس مناسب آنها را پشت سر گذاشت .
در ادامه ماشین مگنوسن خراب شده و عده ای از راننده ها که پیست استاپ نرفته بودند حداکثر سود را از این موضوع بردند و پیست استاپی با زمان کمتر انجام دادند. اسکار پیاستری مسابقه خوبی به عنوان یک روکی پشت سرگذاشت و توانست فقط یک رده آن هم بعلت پیست استاپ بد موقع به همیلتون واگذار کند و چهارم شد.
راسل هم که با لاستیک سافت مسابقه را استارت زد در استینت اول مسابقه خوبی داد و دو سه دور بعد از اینکه به پیست استاپ رفت ویجوال سیفتی اعلام شد که چند رده است دست داد. البته در کل مسابقه باز هم یک رده بدست آورد و پنجم شد.
هر دوی فراری ها هم یک مسابقه بسیار بد را پشت سر گذاشتند و با انتخاب زمان و لاستیک بد در پیست استاپ, چندین رده از دست دادند.
گزلی در دور های آخر مسابقه با استرول برخورد داشت که مجبور به خروج از مسابقه داشت و مثل هم تیمی خود که در دورهای ابتدایی از مسابقه خارج شده بود مقامی بدست نیاورد. آلپاین و فراری بازنده های این گرندپری بودند.
آلبون به فرم خوب خود در این چند گرندپری آخر ادامه داد و پشت آلونسو هشتم شد. پرز هم برای جبران تعیین خط افتضاحی که داشت , مسابقه سختی را گذراند ولی در نهایت با بدست آوردن 9 رده کار خود را در رده ششم به پایان رساند.
لگان سورجنت هم که جای خالی استاد لطیفی را پر کرده است توانست بلاخره یک مسابقه بالاتر از دوازدهم به پایان برساند و در رده 11 قرار گرفت.
بوتاس دوازده , هالکنبرگ سیزده ,استرول چهارده , ژو پانزده و دو راننده عزیز آفاتئوری هم رده های شانزده و هفده را بعلت خروج اکون و گزلی و مگنوسن بدست آوردند.خلاصه مسابقه را در 30 دقیقه به زودی قرار می دهیم که میتوانید تماشا نمایید.

ویدئوهای مشابه

دیدگاه

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه وارد شوید